212 0003073 - 210 9700029   Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τμήματα

Μεταβρεφικό

Πρώτο μέλημά μας στη μεταβρεφική φάση είναι η ανεξαρτητοποίηση του παιδιού. Μέσω της αλληλεπίδρασης με τα άλλα παιδιά, μέσα από παιγνίδι, τραγούδι και χορό προσπαθούμε να προετοιμάσουμε τα παιδιά για την προνηπιακή κοινωνική καθημερινότητα, αποβάλλοντας συνήθειες όπως η πάνα, η πιπίλα καθώς επίσης να μάθουν να τρέφονται μόνα τους και να πραγματοποιούν ανεξάρτητα βασικές καθημερινές τους ανάγκες. Επίσης, έρχονται σε πρώτη επαφή με βασικά σχολικά υλικά όπως μαρκαδόρους, δακτυλομπογιές και άλλα.

Προ Προνήπιο

Σε αυτή την ηλικιακή φάση κτίζουμε τις δεξιότητες των παιδιών σε ό,τι αφορά στην αδρή και την λεπτή κινητικότητα τους. Με την αδρή κινητικότητα αναφερόμαστε γενικώς στο σώμα και τις ικανότητές του και με την λεπτή σε πιο εξειδικευμένες λειτουργίες του και κυρίως των χεριών όπως η ζωγραφική και το γράψιμο. Επίσης, τα παιδιά μαθαίνουν να λειτουργούν σε ένα πιο δομημένο περιβάλλον με γενικούς κανόνες που αφορούν σε όλα τα παιδιά, όπως το περιβάλλον μίας τάξης.

Προνήπιο

Σε αυτήν την τάξη δίδεται κύρια έμφαση στο σχολικό κομμάτι προετοιμάζοντας τα παιδιά για το νήπιο αλλά και την πρωτοβάθμια αγωγή. Μαθαίνουν να περιγράφουν με ακρίβεια τις σκέψεις τους, την αναγνώριση αλλά και στη διαχείριση των συναισθημάτων τους. Αναγνωρίζουν πλέον τα χρώματα, τις εποχές και βασικά σχήματα και άλλα. Τέλος θα μπορούν πλέον να λειτουργούν με πειθαρχία και υπομονή σε μία ομάδα, στο ωράριο μίας τάξης και τους κανόνες της.

Νηπιαγωγείο

Σκοπός του νηπιαγωγείου είναι η ολόπλευρη και ισότιμη ανάπτυξη των μικρών παιδιών. Τα παιδιά αναπτύσσονται σωματικά (φυσική αγωγή), συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά. Το νηπιαγωγείο, αμέσως μετά την οικογένεια, είναι ο κύριος φορέας κοινωνικοποίησης. Μέσα από ελκυστικά, κατάλληλα διαμορφωμένα και εμπλουτισμένα περιβάλλοντα, τα παιδιά γνωρίζουν τον κόσμο και αυτό είναι το βασικό κίνητρο για τη μάθηση σε αυτές τις ηλικίες. Για παράδειγμα, περιβάλλοντα ελκυστικά και πλούσια σε ερεθίσματα αποτελούν το υλικό της τάξης. Τα παιχνίδια της αυλής, η επαφή με την τεχνολογία, το εποπτικό υλικό και γενικότερα οι παροχές, που προσφέρονται στο σχολείο αποτελούν και αυτά το περιβάλλον μάθησης, τον κόσμο δηλαδή, ο οποίος διεγείρει τη φυσική περιέργεια του παιδιού και το προκαλεί να μαθαίνει.

Σε αυτόν τον ιστότοπο χρησιμοποιούμε cookies προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης της ιστοσελίδας. Τα cookies είναι αρχεία που αποθηκεύονται στο φυλλομετρητή σας και χρησιμοποιούνται για τις βασικές λειτουργίες πλοήγησης αλλά και για την εξατομίκευση της εμπειρίας σας. Εφόσον συνεχίσετε την πλοήγηση στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε την χρήση cookies.